Reklama2018-02-05
3

Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi reklamują zniżki do Cinema City dla klientów Play (wideo)

W nowej kampanii sieci Play z udziałem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka z dziećmi reklamowana jest oferta obejmująca 50-procentową obniżkę cen biletów do kin Cinema City. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

W ramach promocji każdy użytkownik oferty rodzinnej Play w aplikacji mobilnej Play24 znajdzie kod, który obniża o połowę cenę biletu na dowolny film 2D w kinach Cinema City. Promocja jest dostępna zarówno dla dotychczasowych, ja i nowych klientów oferty rodzinnej Play.

Kody będą dostępne w Play24 do 28 lutego, a wykorzystać można je do końca marca. W ramach akcji każda rodzina może użyć maksymalnie pięć kodów.

W kampanii wspierającej promocję występują Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi. Pierwsze reklamy oferty rodzinnej Play z ich udziałem pojawiły się dwa tygodnie temu.

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży Play.

Obsługą reklamową telekomu zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 9,6 proc. do 4,93 mld zł i spadek zysku netto o 56,5 proc. do 244,5 mln zł. Wydatki marketingowe firmy w tym okresie wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas