Reklama2011-11-30
6

OMG: awanse Moniki Nowak, Magdaleny Mussmann i Pauliny Zielińskiej

Monika Nowak, Magdalena Mussmann i Paulina Zielińska awansowały w OMG Opera, dziale Omnicom Media Group zajmującym się negocjacjami z mediami. Mussmann i Nowak objęły stanowisko deputy buying directora, a Zielińska - deputy trading directora.

Monika Nowak (na zdjęciu z prawej) pracę w Omnicom Media Group rozpoczęła w 2003 roku - w Optimum Media OMD jako media planner należała do zespołu obsługującego Erę, a później pracowała m.in. dla Unilever. Następnie dołączyła do działu Opera, gdzie jest odpowiedzialna za negocjacje cen reklam w prasie i radiu. Do najnowszych obowiązków Moniki Nowak należy zarządzanie negocjacjami dotyczącymi internetu w zakresie SEM, SEO, afiliacji, społeczności i reklamy kontekstowej.

Magdalena Mussmann (na zdjęciu z lewej) karierę w mediach rozpoczęła w 1998 roku. Początkowo przez 6 lat pracowała w branży outdoorowej, m.in. inicjując i współtworząc narzędzie Outdoor Media Integrator (OMI). Z Omnicom Media Group jest związana od 2006 roku. Odpowiada za strategie zakupu i negocjacje w medium OOH oraz warunki zakupowe w internecie dla wszystkich klientów domów mediowych OMD, PHD i Easymedia. Ponadto jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe w kinach.

Paulina Zielińska pracę w OMG rozpoczęła w 2004 roku jako TV media planner/buyer. Obsługiwała takich klientów jak Unilever, Henkel, Storck, Nissan czy Eurobank. Później jako TV supervisor była odpowiedzialna za rozwój oprogramowania i wprowadzenie nowych narzędzi do planowania telewizji. Zajmowała się też przygotowaniem prognoz dotyczących telewizji i sprawowała kontrolę nad kampaniami telewizyjnymi klientów OMG. W OMG Opera odpowiada za strategię zakupu reklam w telewizji dla wszystkich klientów Omnicom Media Group, w tym negocjacje ze stacjami i nadzór nad kampaniami.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas