Reklama2012-09-17
0

OMG inwestuje w platformę gamifikacyjną Gamfi

Agencja OMG Poland kupiła większościowe udziały w spółce FX Entertainment, do której należy pierwsza polska platforma gamifikacyjna Gamfi. Firmy nie podają wartości tej transakcji.

- Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych - uzasadnia Rafał Oracz, prezes OMG Poland. - Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy - rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie - niezbędny element sprawnego lejka zakupowego - opisuje.

Ja na razie nikt z OMG nie wszedł do kierownictwa FX Entertainment. Ważne decyzje podejmowane są na  spotkaniach kluczowych osób z obu firm.

Gamfi zawiera zestaw sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, a służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Platforma umożliwia firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom. Korzystają już z niej takie marki  jak HBO i Prosto Wear.

Autor:tw

Więcej informacji:OMG, Gamfi, OMG Poland, FX Entertainment

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas