Agencje On Board PR i Think Kong działają od teraz pod wspólną marką On Board Think Kong (OBTK) i integrują ofertę. Kierują nią Norbert Ofmański i Norbert Kilen.
Połączenie obu agencji wynika z trwającej od kilku lat pełnej integracji oferty public relations, social media oraz content & SEO. Zespół tworzy obecnie ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków contentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach.
Trzon usług On Board Think Kong tworzą public relations, social media, content & SEO.
- Od lat wiele z projektów realizowaliśmy wspólnie. Z punktu widzenia naszych klientów dwie odrębne marki bywały jednak mylące. I nienaturalne, bo i tak od zawsze wierzymy, że oddzielanie działań social od contentowych czy PR nie ma dużego sensu. Dla naszych klientów w praktyce to połączenie oznacza większą efektywność wydatków na realizowane projekty nawet o 20-30 procent - mówi Norbert Kilen, partner On Board Think Kong.
Norbert Ofmański i Norbert Kilen partnerami On Board Think Kong
Na czele On Board Think Kong stoją partnerzy - Norbert Ofmański (kierujący wcześniej agencją On Board PR) oraz Norbert Kilen (dotychczas szef Think Kong).
On Board Think Kong jest częścią międzynarodowej sieci public relations ECCO Network. W portfolio klientów agencji są takie firmy jak NN Investment Partners, Coca-Cola, Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima, PFR Nieruchomości, L’Oréal.