PR2018-11-22
1

On Board Think Kong wypromuje markę Bravomoda

Do grona klientów agencji On Board Think Kong dołączył polski producent damskiego obuwia, właściciel marki Bravomoda.

Agencja zajmie się promocją Bravomody wśród kobiet na rynku polskim. W przyszłości będzie wspierać klienta w ekspansji na rynku globalnym.

W pierwszym etapie współpracy On Board Think Kong prowadzi działania content & SEO. Zajmie się w związku z tym optymalizacją platformy sprzedażowej pod kątem jej widoczności w wynikach organicznego wyszukiwania treści związanych obuwiem damskim.

W kolejnych etapach agencja zadba o działania wizerunkowe, produktowe oraz promocyjne w mediach online i offline oraz kanałach społecznościowych.

Strony nie informują na jaki okres podpisano umowę. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.

Autor:jd

Więcej informacji:On Board Think Kong, Bravomoda

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas