PR2019-08-21
10

OneMulti dla Empiku

Agencja OneMulti wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną Grupy Empik.

Agencja odpowiada m.in. za doradztwo komunikacyjne, kompleksowe działania public relations – korporacyjne i produktowe oraz wybrane akcje specjalne. Zajmie się komunikacją (w różnym zakresie) marek Empik (salony/online/aplikacja), Empik Go, Livro.pl.

- W ramach umowy z Empikiem będziemy odpowiedziani za wdrażanie strategii komunikacji marki poprzez m.in. przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych, utrzymywanie relacji z dziennikarzami, analizy mediowe, prowadzenie biura prasowego on-line, konsulting kryzysowy, doradztwo w zakresie organizacji projektów specjalnych a także pozyskiwanie patronów medialnych do wybranych akcji oraz współpracę z nimi - wyjaśnia Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Współpracę z nowym klientem agencja rozpoczęła od komunikacji nowej usługi abonamentowej Empik Premium.

Czas obowiązywania umowy OneMulti z Empikiem nie został ujawniony.

Poprzednio PR-em Empiku zajmowała się agencja Business & Culture.

Autor:jd

Więcej informacji:Empik, OneMulti

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas