PR2022-01-25
0

OneMulti wygrywa przetarg Prudential

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Prudential wybrało w przetargu agencję OneMulti do wsparcia komunikacji nowego projektu.

Od lutego OneMulti zajmie się wsparciem public i media relations projektu firmy ubezpieczeniowej Prudential. Agencja będzie odpowiadać za strategię komunikacji projektu PR, kontakt z mediami, tworzenie oraz dystrybucję informacji eksperckich oraz organizację wydarzeń skierowanych do dziennikarzy.

Zobacz: "Młody Bóg się dwoi" w nowej kampanii Prudentiala

Do współpracy z firmą Prudential został wybrany dział life, w którego skład wchodzą: senior team lider – Bartosz Lewicki, senior account executive – Emilia Dziewit oraz account executive – Sara Przepióra.

- Cieszymy się na współpracę z cenionym ubezpieczycielem. Nasza agencja będzie zaangażowana w opracowanie strategii komunikacyjnej dla projektu firmy Prudential, przygotowaniu informacji prasowych, artykułów eksperckich, wywiadów oraz utrzymywaniu relacji z dziennikarzami. Jestem przekonany, że dzięki współpracy naszego działu Life z firmą Prudential projekt będzie doskonale przyjęty przez wszystkie grupy interesariuszy - mówi Mariusz Pleban, prezes zarządu OneMulti.

Zobacz: Prudential klientem inPlus Media

- Zależało nam na znalezieniu partnera, który zrozumie nasze potrzeby i wesprze nas w komunikacji nowego projektu. Wybór OneMulti wynika z wizji, którą zaproponowała nam agencja, ich doświadczenia i wiedzy – mówi Marta Skowron-Moszkowicz, rzeczniczka prasowa Prudential.

Autor:jd

Więcej informacji:Prudential, OneMulti

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas