Reklama2009-06-26
0

ONZ uruchamia kampanię 'Hopenhagen'

Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) we współpracy zMiędzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (International AdvertisingAssociation - IAA) i koalicją agencji reklamowych przygotowałakampanię promującą zbliżającą się konferencję w sprawie zmianklimatu (Climate Change Conference).

Zaplanowana na grudzień konferencja odbędzie się w Kopenhadze.Delegaci ze 192 krajów mają na niej ratyfikować nowe międzynarodoweporozumienie dotyczące przeciwdziałania globalnemu ociepleniu,które zastąpi Protokół z Kioto.

Aby zwiększyć świadomość odnośnie wagi tego wydarzenia, ONZuruchamia kampanię o nazwie 'Hopenhagen'. Reklamy w pierwszej faziekampanii będą kierować konsumentów do nowo powstałej witrynyhopenhagen.org, gdzie będą oni mogli zapoznać się z kwestiamidotyczącymi zmian klimatu, wyrazić własne opinie, a także przesyłaćwiadomości do uczestników grudniowej konferencji. Z kolei szerszakampania reklamowa zostanie uruchomiona we wrześniu.

W pracach nad kampanią 'Hopenhagen' uczestniczyły takie agencjejak Ogilvy & Mather, Euro RSCG, McCann Worldgroup, Draftfcb,Saatchi & Saatchi, Interbrand, Tribal DDB i Digitas.

źródło: guardian.co.uk

Autor:km

Więcej informacji:Hopenhagen, ONZ

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas