Reklama2019-03-19
3

180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ w kwestii praw społeczności LGBT+

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt dołącza do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+.

- 180heartbeats + Jung v Matt jako pierwsza firma z Polski wyraziła poparcie dla standardów i tym samym dołączyła do 235 firm, które przestrzegają praw osób LGBT+ – mówi Fabrice Houdart, oficer Praw Człowieka ONZ i współautor standardów. - Cieszy nas, że ta liczba wciąż rośnie, co pokazuje, że dla biznesu na całym świecie prawa człowieka i osób LGBT+ mają duże znaczenie.

Jak czytamy w komunikacie firmy, "180heartbeats + Jung v Matt jako pracodawca przestrzega prawa człowieka, zwalcza dyskryminację, wspiera i staje w obronie osób LGBT+. Takie same zasady wyznaje w stosunku do klientów i partnerów biznesowych".

180heartbeats + Jung v Matt: wspieramy różnorodność

- Od dawna staramy się w agencji wspierać różnorodność wśród pracowników na wielu poziomach - mówi Maja Piotrowska, HR Manager - Cieszę się, że możemy wesprzeć globalną inicjatywę i stać się przykładem dla innych organizacji. Głęboko wierzę w to, że nie tylko działania wewnętrzne, które obecnie prowadzimy, a szeroka komunikacja, pomoże osobom LGBT+ w miejscu pracy. Mamy też nadzieję, że naszym śladem pójdą kolejne firm z Polski - dodaje.

Rada Praw Człowieka ONZ w 2011 roku przyjęła zestaw wytycznych dla biznesu, które mają pomóc firmom wspierać różnorodność, szacunek i równość.

Pozostałe firmy, które przestrzegają standardów ONZ, to m.in. Aviva, Avon, Bain & Company, Ben & Jerry's, BNP Paribas, Calvin Klein, The Coca-Cola Company, Deloitte, GSK, L'Oréal, H&M, IKEA Group, ING, Lufthansa, Mastercard, Nike, Procter & Gamble, PWC, Santander Group i inne.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas