Reklama2016-10-27
5

Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów Opel MokkaX i Opel Zafira (produkowane przez General Motors Poland). Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.

Emisja reklamy na stronie głównej Wirtualnej Polski promuje, w zależności od grupy docelowej, dwa nowe modele samochodów: Opla Mokkę X oraz Opla Zafirę. Programatyczna dniówka jest częścią strategii internetowej, w której Opel bazuje na zautomatyzowanym sposobie zakupu mediów w oparciu o dane o użytkownikach.

W kampanii wykorzystano model programmatic direct, który pozwala na zakup powierzchni nieosiągalnej w standardowym zakupie programatycznym, w tym przypadku dniówki. Programmatic umożliwia precyzyjne dotarcie do użytkowników ze spersonalizowaną kreacją, w odpowiednim miejscu i czasie. - Dniówka kupowana w modelu programmatic jest więc sposobem na dużo bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej, co przy dużej skali inwestycji jest dla nas kluczowe - mówi Igor Jakuć, marketing communications manager marki Opel.

Za strategię zakupu mediów internetowych odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat we współpracy z agencją Amnet Polska.

Autor:bg

Więcej informacji:Opel, samochody, reklama internetowa

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas