Badania2023-04-04
1

OpinionWay z działem badań jakościowych, na czele Marcin Hinz

Marcin HinzMarcin Hinz

Firma badawcza OpinionWay Polska tworzy w swoich strukturach dział badań jakościowych. Kieruje nim Marcin Hinz.

Od początku kwietnia Marcin Hinz objął nową funkcję w firmie badawczej OpinionWay. Jako head of qual pokieruje rozwojem działu badań jakościowych.

Marcin Hinz jest antropologiem kulturowym, specjalizującym się w jakościowych badaniach marketingowych i społecznych. W ostatnim czasie pracował jako senior research manager i public affairs officer w Ipsos Polska – jednocześnie kierując dużymi projektami badawczymi oraz dbając o wizerunek firmy.

Hinz należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, jest członkiem rady programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT i współpracownikiem fundacji MISO.  Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.

Od początku obecności w Polsce (2020 r.), OpinionWay działa jako agencja full-service, oferująca pełne spektrum badań marketingowych. Niemniej, do tej pory w działalności OpinionWay Polska dominowały badanie realizowane z wykorzystaniem technik i metodologii ilościowych.

Autor:bg

Więcej informacji:Marcin Hinz, OpinionWay

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas