Reklama2016-07-05
1

Opole szuka agencji, która opracuje jego strategię promocji na 5 lat

Wydział Promocji Miasta Opole zaprosił agencje do składania ofert na opracowanie strategii promocji marki tego miasta na lata 2017-2022.

Władze Opola oczekują, że opracowania strategia promocji miasta będzie zawierać kompleksowe metody i narzędzia marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji kulturalnej, gospodarczej, sportowej i turystycznej.

Wybrana agencja zajmie się weryfikacją obecnego wizerunku marki Opole, zanalizuje i oceni potencjał marketingowy miasta, stworzy rekomendacje dotyczące docelowego pozycjonowania wizerunku marki miasta oraz zidentyfikuje grupy docelowe działań promocyjnych.

W proces tworzenia strategii mają zostać zaangażowani: mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji pozarządowych oraz inne podmioty mające wpływ na rozwój Opola.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 11 lipca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas