Reklama2018-08-20
0

Optegra z kampanią „Przejdź na sokoli wzrok"

Pod hasłem „Wkurzają cię okulary? - Przejdź na sokoli wzrok” ruszyła kampania sieci klinik chirurgii okulistycznej Optegra. Akcję przygotowały agencje Brave Brain i BWPR.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej ma być podniesienie świadomości zdrowotnej pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku. Działania skierowane są osób noszących okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe, które chcą się pozbyć wady wzroku.

Akcja obejmuje reklamy w portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz w radiu i prasie. Komunikację uzupełnią aktywności public relations.

Media tradycyjne, online i social media zakupiła agencja Brave Brain. Za działania PR odpowiada agencja BWPR.

Autor:jd

Więcej informacji:Optegra

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas