Reklama 2022-09-01
2

"Orange dla ludzi" nowym formatem reklamowym telekomu

fot. mat. pras. fot. mat. pras.

Orange Polska wprowadza nowy format reklamowy marki, który powstał we współpracy z agencją reklamową Leo Burnett. Wielokanałowe działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Orange dla ludzi”. Bohaterem spotów jest robot Max.

Bohaterem spotów reklamowych jest mały robot Max. - Sztuczna inteligencja, która tak naprawdę już od dawna znajduje się bardzo blisko każdego z nas. Max to przyjaciel domu, a nawet więcej – domownik, który wraz z bohaterami żyje w przyjaźni, poznają się i rozumieją nawzajem swoje potrzeby. Max uczy się rozumieć to, co jest najważniejsze w człowieku – ludzkie emocje – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.

Reżyserem reklam jest Paweł Borowski. Agencja Leo Burnett odpowiada za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. W ramach Power of One w prace z Orange zaangażowany był również Prodigious, który stworzył set renderów do digitalu, wykorzystując kompetencje zespołu CGI.

Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark.

 

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.

Autor: bg

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas