Orange Polska prowadzi konkurs, w ramach którego wyłoni dwóch członków zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki w mediach społecznościowych.
Orange Polska na specjalnej stronie internetowej prowadzi konkurs pod hasłem „Nowa Ekipa”.
W jego ramach zostaną wybrane dwie osoby do tzw. Ekipy Orange. Będą odpowiadać za tworzenie treści i contentu zamieszczanych na profilach Orange w mediach społecznościowych.
Wybrane osoby zajmą się m.in. contentem, tworzeniem tekstów, relacjami z eventów. Za swoją pracę będą otrzymywać wynagrodzenie. Firma nie ujawnia jego wysokości.
Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać na wskazany adres email wideo z prezentacją i uzasadnieniem, dlaczego akurat Orange ma wybrać właśnie autora wideo.
Zgłoszenia można nadsyłać do 12 grudnia. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona w ciągu 10 dni od zakończenia konkursu.
Działania w mediach społecznościowych są elementem platformy komunikacyjnej Orange Zbliża, która powstała dzięki współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.
W III kwartale 2018 r. Orange Polska zanotował niewielki spadek przychodów do poziomu 2,775 mld zł. Zysk netto spółki wzrósł do 91 mln zł, a liczba użytkowników przekroczyła 14,6 mln. O 84 proc. rok do roku zwiększyła się baza odbiorców usługi światłowodowego dostępu do internetu.