Technologie2018-08-14
15

Orange uruchamia wirtualny salon do lepszego kontaktu z użytkownikami

Orange uruchomił wirtualny salon, który ma umożliwiać użytkownikom prowadzenie wideo rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami operatora. Orange wyjaśnia, że dzięki nowemu rozwiązaniu obecni lub przyszli abonenci mają szanse uzyskać szybko odpowiedzi na najważniejsze dla nich pytania związane z ofertą telekomu.

Jak informuje Orange na blogu wirtualny salon nie jest obsługiwany przez boty, ale przez żywych wyspecjalizowanych konsultantów, którzy mają odpowiadać na bieżąco na pytania zadawane przez użytkowników.

Dostęp do wirtualnego salonu jest możliwy codziennie w godzinach od 13 do 18. Po kliknięciu na ikonę Wirtualny salon na stronie Orange lub w aplikacji mobilnej użytkownik zobaczy okno rozmowy, a po podaniu imienia lub wybranego nicka będzie mógł zadawać pytania i rozpocząć dialog z konsultantem.

Orange podaje, że obecnie każdego dnia rozmowom z konsultantem przysłuchuje się ok. 900 osób, a co trzecia z nich zadaje pytania. Najczęściej padają pytania o przejście i przedłużenie oferty, Orange Love, roaming, a także o to czy użytkownicy znajdują się  w zasięgu światłowodu Orange. Największy ruch występuje ok. godziny 15.

W minionym półroczu Orange Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 2,2 proc. do 5,53 mld zł oraz 54 mln zł zysku (wobec 110 mln zł rok wcześniej).

Autor:ps

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas