Reklama2021-04-09
9

Kuba Wojewódzki reklamuje Oranżadę Hellena w wersji bez cukru (wideo)

Ruszyła kampania Oranżady Hellena (Colian) w wersji Zero Cukru. Marka ponownie stawia na platformę komunikacyjną "Cudze chwalicie, swego nie znacie", podkreślającą wybitność Polaków. Akcję przygotowały Grandes Kochonos, Papaya Films, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications.

W najnowszej odsłonie kampanii bezcukrowej Helleny Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru.

Reklamy przekonują, że nowy napój znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój landrynkowy smak.

Ostatnie sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze – wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne ekspozycje.  

Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.

W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych bez cukru.

Producentem spotu jest Papaya Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Autor:jd

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas