Ruszyła kampania Oranżady Hellena (Colian) w wersji Zero Cukru. Marka ponownie stawia na platformę komunikacyjną "Cudze chwalicie, swego nie znacie", podkreślającą wybitność Polaków. Akcję przygotowały Grandes Kochonos, Papaya Films, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications.
W najnowszej odsłonie kampanii bezcukrowej Helleny Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru.
Reklamy przekonują, że nowy napój znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój landrynkowy smak.
Ostatnie sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze – wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne ekspozycje.
Reklama | Kuba Wojewódzki w spocie Oranżady Hellena mówi o Polakach, że "są zdolni do rzeczy wybitnych" (wideo) |
Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.
W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych bez cukru.
Reklama | 38 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. Pepsi i Coca-Cola z dużymi spadkami, w górę Schweppes i Oranżada Hellena (Top5) |
Producentem spotu jest Papaya Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.