Reklama2019-09-02
0

Magdalena Różczka w kampanii gum Orbit „Dziel się uśmiechem” (wideo)

Magdalena Różczka w akcji „Dziel się uśmiechem” marki OrbitMagdalena Różczka w akcji „Dziel się uśmiechem” marki Orbit

Mars Polska zaczął kolejną odsłonę akcji społecznej „Dziel się uśmiechem” dotyczącej gum do żucia Orbit. W kampanii występuje aktorka Magdalena Różczka.

W ramach akcji 1 proc. ze sprzedaży gum Orbit we wrześniu i październiku br. zostanie przeznaczone na zestawy dentystyczne dla uczniów i zajęcia edukacyjne z zakresu dbania o higienę jamy ustnej.

- Podobnie jak w ubiegłych latach z naszymi zajęciami edukacyjnymi na temat prawidłowego dbania o higienę jamy ustnej dotrzemy do 100 tys. uczniów szkół podstawowych w całej Polsce! Wszystkie dzieci, które wezmą udział w programie, otrzymają zestawy do pielęgnacji zębów, składające się ze szczotki, pasty oraz bezcukrowej gumy do żucia, oraz materiały edukacyjne - zapowiada Mars Polska. Ambasadorką tegorocznej akcji jest Magdalena Różczka.

 Według danych z badania Ipsosu na zlecenie Mars Polska aż 72 proc. dzieci w wieku szkolnym ma próchnicę, a na jedno dziecko przypadają aż 3 chore zęby . – Czytając wyniki tych badań z perspektywy rodzica, czuję motywację do działania, aby dotrzeć z głównymi przekazami programu nie tylko do najmłodszych, lecz także do ich opiekunów i nauczycieli. To my, dorośli, powinniśmy być dla dzieci przykładem i zrobić wszystko, żeby dzieci potrafiły dbać o zdrowie zębów. Cieszę się, że mogę być częścią tej ważnej inicjatywy, i mam nadzieję, że podczas VII edycji uda nam się nawiązać współpracę z jeszcze większą liczbą szkół niż do tej pory. Liczę też na duże zaangażowanie ze strony wszystkich rodziców – wspólnymi siłami możemy zadbać o zdrowsze uśmiechy dzieciaków - komentuje Magdalena Różczka.

Akcja „Dziel się uśmiechem” jest organizowana przez producenta gum Orbit od 2013 roku.

W tegorocznej edycji współorganizatorem jest Polski Czerwony Krzyż, a partnerami merytorycznymi - Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej.

Magdalena Różczka wystąpiła dotychczas w kampaniach wielu marek, m.in. firmy deweloperskiej Murapol, kosmetyków Perfecta i dań Iglotex.

Za kreację i produkcję spotu Orbit z udziałem Magdaleny Różczki odpowiadała agencja BBDO Warszawa, a za  zakup i planowanie mediów dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjne realizuje agencja PR Grayling Poland.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas