Reklama2013-08-14
5

Oreo z pierwszym polskim spotem (wideo)

Do emisji trafiła pierwsza reklama telewizyjna ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana na polskim rynku. Spot stworzyły firmy Draft FCB i Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

- Adaptacje reklam Oreo były dotychczas bardzo dobrze przyjmowane na polskim rynku - dzięki nim udało nam się zbudować wśród konsumentów wysoką świadomość marki i znajomość charakterystycznego dla Oreo rytuału jedzenia ciastek. Mimo to mieliśmy poczucie, że nasza komunikacja musi być lepiej dopasowana do polskiego konsumenta, jego potrzeb emocjonalnych i poczucia humoru. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na przygotowanie pierwszej polskiej reklamy Oreo - uzasadnia Magdalena Czesuch, brand manager marek San i Oreo w Mondelez Polska.

Nowy spot także pokazuje charakterystyczny sposób jedzenia ciastek Oreo. Jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, a skierowany do matek dzieci w wieku 6-12 lat.

 

Kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Draft FCB. Ta komunikacja będzie też adoptowana na rynkach innych krajów Europy Środkowej. Reklamę wyreżyserował Krzysztof Pawłowski, a jej produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii w Polsce odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Oreo, Mondelez Polska

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas