Sieć Sphinx promuje swoje nowe menu "Fuzja smaków". Akcja pod hasłem "Orient Express" oprócz samych restauracji obejmuje internet.
Kampania restauracji Sphinx reklamuje orientalne dania "Fuzja smaków" wprowadzone do ich menu w listopadzie ubiegłego roku. Przekaz pod hasłem "Orient Express" informuje o promocji, w ramach której każdy klient tej sieci, który zamówi średni lub duży napój, będzie mógł kupić trzydaniowy zestaw za 19,90 zł, włączając do niego po jednym wybranym daniu z menu "Zupy", "Fuzja smaków" i "Desery". Taka oferta obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-16:00.
Akcja reklamowa jest prowadzona w samych restauracjach Sphinx (bannery, plakaty i wkładki na stojaki na stół), internecie (www.onet.pl, www.o2.pl, www.nasza-klasa.pl, www.promocje.sphinx.pl) oraz w ramach działań public relations. Za koncepcję i realizację kampanii - zaplanowanej do 18 marca - odpowiada dział sprzedaży i marketingu Sfinks Polska, a za działania PR - Practum Consulting.