Reklama2021-09-08
3

Orkiestra wyskakuje z wanny w reklamie Providenta (wideo)

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.

W najnowszej odsłonie kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich do realizacji marzeń i planów. Nowym i zwracającym uwagę elementem komunikacji jest trójka ekscentrycznych muzyków, będąca głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.

- Piosenka "Mam plan" zawsze była ważnym i rozpoznawalnym elementem komunikacji marki Provident. Tym razem jednak postanowiliśmy z niej zrobić mechanizm kreatywny: śpiewana przez zabawny zespół muzyków, uruchamia pozytywną zmianę w życiu bohaterów – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display).

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.  

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas