PR2022-10-13
4

Orlen szuka agencji PR do obsługi sponsoringu

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług PR w obszarze sponsoringu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Jak podaje Orlen, odpowiedź na to zapytanie jest pierwszym krokiem w procesie wyboru agencji, który zostanie rozpoczęty po otrzymaniu i przeanalizowaniu przesłanych odpowiedzi.

Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, spółka wybierze firmy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy w ramach kolejnych etapów postępowania ofertowego.

Zapytanie dotyczy wyboru wyspecjalizowanej agencji PR, która zapewni PKN Orlen zintegrowaną, sprawną i skuteczną komunikację wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji, dotyczącą prowadzonej przez koncern działalności sponsoringowej w obszarze sportu, kultury i działań społecznych.

Orlen podaje, że celem prowadzonej komunikacji jest budowanie wizerunku PKN Orlen na rynku polskim w mediach oraz wśród kluczowych grup interesariuszy, z wykorzystaniem mediów i mediów społecznościowych oraz poprzez wsparcie PR.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie zapewnienie spójnego przekazu komunikacyjnego na zewnątrz i wewnątrz firmy, dotyczącego działalności sponsoringowej PKN ORLEN z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi do komunikacji z mediami, mediów społecznościowych, stron www i innych form przekazu PR.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 17 października br.

Autor:bg

Więcej informacji:PKN Orlen, agencja PR, sponsoring

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas