Reklama2018-04-25
9

OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations

OS3, od lewej: David Meister, Michał Kobierzewski, Monika Sokołowska, Maciej Hilt i Bartosz Gąsiorowski.OS3, od lewej: David Meister, Michał Kobierzewski, Monika Sokołowska, Maciej Hilt i Bartosz Gąsiorowski.

Agencja OS3 po trwającym rok procesie restrukturyzacji pod przewodnictwem prezesa Davida Meistera, określa na nowo zakres swoich kompetencji. Firma specjalizować się będzie w digital relations.

- Wracamy do klasycznej szkoły, która myśli i działa z perspektywy człowieka, marki i idei, a potem narzędzi i formatów. Takie podejście adaptujemy do czasów, w których żyjemy, czyli do digitalowej rzeczywistości - mówi David Meister, CEO agencji oS3. - Fundamentalna jest dla nas również szeroko rozumiana technologia, która wykraczając często poza typowe punkty styku pozwala ludziom na zupełnie nowe doświadczenie marki - dodaje Meister.

Jak informują władze agencji w oświadczeniu dla mediów, "OS3 wraca więc do korzeni budowania marek, opartych na takich wartościach jak insight, USP i Big Idea, które wciąż są najważniejsze i powinny wpisywać się w erę digtalu. Zgodnie z hasłem - Digital Relations Agency, nowe OS3 kładzie nacisk na digital realtions, które agencja definiuje jako  wielowymiarowe relacje między marką, a konsumentem w dobie zdigitalizowanego świata, w którym żyjemy".

Agencja zmieniła także swój logotyp na symbol serca na kształt emotikony. Zmianie uległ sposób zapisu nazwy agencji - teraz rozpoczyna się małą literą.

po lewej nowe logo OS3, po prawej stare

Kierownictwo firmy tworzą David Meister jako prezes OS3 Group i CEO w OS3, Monika Sokołowska jako client service director (odpowiada za relacje z kluczowymi klientami, nowy biznes), Michał Kobierzewski jako executive creative director (odpowiada za działy kreacji, innowacji i social mediów), Maciej Hilt jako business development director (planuje rozwój spółki, rekomenduje i usprawnia procesy) oraz Bartosz Gąsiorowski jako strategy director (strategiczna obsługa kluczowych klientów, rozwój kompetencji zespołu).

Agencja informuje, że pozyskała w ostatnim czasie nowych klientów: Philips Lighting Poland, Polregio (Przewozy Regionalne), Ronson Development Group, BBI Development, producenta lodów Kilargo czy markę bielizny kobiecej Marilyn. Ponadto firma obsługuje CCC, Opel Polska, Mokate, Volvo Cars, Unilever Polska i Allianz.

OS3 na polskim rynku jest obecna od 1996 roku. Zatrudnia 45 osób w Warszawie i Rybniku.

Zeszłoroczne turbulencje na pokładzie OS3

W kwietniu ubiegłego roku w kontrowersyjnej atmosferze z zespołem OS3 i OS3 Group rozstał się ówczesny prezes Marcin Maj. Na stanowisku zastąpił go zarządzający firmą do dziś David  Meister. Tomasz Pruszczyński, jeden z założycieli OS3, publicznie zarzucił Majowi doprowadzenie firmy "do gigantycznej straty" i ucieczkę przed konsekwencjami.

Wówczas fundusz WSI Capital, większościowy udziałowiec OS3 Group, zapewnił o stabilnej sytuacji finansowej spółki.

Autor:jd

Więcej informacji:OS3, WSI Capital, rebranding

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas