Reklama 2024-01-18
0

Osioł reklamuje Salami od Spomleku

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wystartowała z drugą częścią kampanii, która podkreśla kolejne wyróżnienie znakiem Jakość Tradycja dla sera Salami produkowanego przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek.

bg agencja BeDigital przygotowała kampanię outdoorową, w której marka za pośrednictwem osła informowała o wyróżnieniu znakiem Jakość Tradycja. 

Drugi etap otwiera spot, stanowiący rozwinięcie przekazu widocznego na billboardach. Wideo można zobaczyć w kinach studyjnych i nośnikach digitalowych, takich jak: platformy VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram. Ponadto w styczniu kampania ruszyła na rynku czeskim.

W spocie nawiązano do natury, ale w dość przewrotny sposób. W przeciwieństwie do kampanii z poprzednich lat, gdzie Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek stawiała na krowy, tym razem głównym bohaterem jest sympatyczny osiołek, a motywem przewodnim jest stereotypowe skojarzenie osła z salami (prawdziwe salami produkowane jest wyłącznie z osła). Za koncepcję, produkcję oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowo-mediowa BeDigital.

 

  

Autor: bg

Więcej informacji: Spomlek, ser, osioł, BeDigital

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas