Reklama2018-10-17
1

Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island

Marka odzieżowa River Island do udziału w kampanii kolekcji jesień-zima 2018/2019 zaprosiła modelki i modeli z niepełnosprawnościami, rzadkimi chorobami lub nadwagą.

W spocie "Labels Are For Clothes" występuje m.in. mężczyzna na wózku inwalidzkim, modelka plus size młoda dziewczyna z Zespołem Downa czy kobieta z protezą nogi. Marka, przełamując tabu, pokazuje, że "etykietki są dla ubrań, a nie ludzi".

Bohaterowie kampanii wystąpili także w sesji zdjęciowej.

To już kolejna kampania River Island tworzona z zamysłem podkreślenia ludzkiej różnorodności. Wiosną tego roku brytyjski producent zaprosił do promowania marki dzieci z niepełnosprawnościami fizycznymi i umysłowymi.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas