Reklama2016-05-10
0

Oszczędności w skarpecie, skarbonce i słoiku w kampanii „Dodaj OFE” (wideo)

Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych - Otwarte Fundusze Emerytalne rozpoczęła kampanię pod hasłem „Dodaj OFE” informującą o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. „okna transferowego”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają San Markos i MediaOn.

Kampania „Dodaj OFE” wykorzystuje kreacje graficzne i krótkie klipy, których głównym motywem są tradycyjne formy przetrzymywania oszczędności - w skarpecie, skarbonce i w słoiku - prezentujące ryzyka, jakie wiążą się z brakiem dywersyfikacji sposobów oszczędzania na emeryturę.

Uruchomiono też stronę Dodajofe.pl, a także aplikacje mobilne, gdzie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o OFE oraz oświadczenie do pobrania w celu przyłączenia OFE do ZUS. Ponadto emitowane są reklamy (na stronach z Google Display Network i na Wirtualnej Polsce) oraz prowadzone aktywności w social media, m.in. na fanpage’u „Dodaj OFE” na Facebooku.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

- Dzięki zniesieniu niekonstytucyjnego zakazu reklamy OFE możemy komunikować się z osobami pracującymi. Zdecydowaliśmy się na działania o charakterze edukacyjnym, które będą zogniskowane w internecie, medium umożliwiającym łączenie twórczych rozwiązań komunikacyjnych z dużym poziomem dotarcia. Zainteresowanym OFE i możliwością ich wyboru chcemy zapewnić łatwy dostęp do informacji, a dzięki intrygującym komunikatom chcemy zainteresować funduszami szersze grono uprawnionych do wyboru - opisuje Małgorzata Rusewicz, prezes Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych.

Agencja San Markos przygotowała strategię, kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Za zakup mediów odpowiada  dom mediowy MediaOn.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas