Reklama2017-01-18
2

„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5

Firma reklamy zewnętrznej AMS (Grupa Agora) wprowadziła do swojej oferty nowe rozwiązanie o nazwie Dynamic Backlight, które polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3 m, dającej efekt "gifowej animacji". Jako pierwszy reklamodawca korzysta z niego Audi reklamując model Q5.

Dynamic Backlight umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Używając standardowego layoutu klient uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie technologii oświetleniowej LED i narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Rozwiązanie pozwala projektować i testować layouty online. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.

W kampanii outdoorowej Audi Q5 wybrane elementy plakatu zostały wyeksponowane w ten sposób, że świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Sekwencja obrazów tworzy "outdoorowy gif", który ma przyciągać uwagę szczególnie po zmierzchu.

Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas