Reklama2008-05-28
1

Owoce wchodzą na billboardy

1 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii wizerunkowej napojów Jupi.Przez miesiąc, na bilboardach w 25 największych miastach w Polsceprowadzona będzie kampania outdoorowa marki Jupi, pod hasłem "Owocesą JUPI".

Kampania outdoorowa jest uzupełnieniem emitowanej od kwietniareklamy telewizyjnej - "Jest soczyście bo owoce są Jupi!". Layoutbillboardów nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki. Pojawi sięna nich ikona marki - "uśmiechnięta" pomarańcza, konsekwentnietowarzysząca Jupi od 2007 roku. Podkreśla ona nie tylko soczystośći świeżość napojów Jupi, ale również ich spontaniczną oraz pełnąradości osobowość.

jupi

Autorem kreacji jest agencja Hand Made, która na stałe zajmujesię obsługą marki.

Informacje o kampanii:
Hasło kampanii: "Owoce są JUPI"!
Rozpoczęcie: 01.06.2008
Zakończenie: 31.06.2008
Nośnik: tablice 6 x 3
Dom mediowy: Mindshare Polska

Autor:kk

Więcej informacji:Jupi

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas