Reklama2021-01-15
1

Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt. Antonia Ruszkowska i Aleksander Madej nowym teamem kreatywnym

Pablo Dominguez Agregan po ponad dwuletniej przerwie wraca do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry's, Pyszne.pl i Nike i zarządza nowym teamem kreatywnym.

Agregan w 180heartbeats będzie pracował dla Burger King, Ben&Jerry's, Pyszne.pl, Nike.

Ostatnio w DDB Warszawa

Hiszpan Pablo Dominguez w 180heartbeats zaczynał swoją przygodę z reklamą. Przyjechał do Polski wiosną 2015 roku na staż w ramach Talent Programu. W ciągu trzech lat spędzonych w 180heartbeats, przeszedł drogę od stażysty do art directora. Pracował dla OBI, Allegro, Ben&Jerry's, Dakea, San Miguel i Canal+.

To on wymyślił "Niezniszczalną Tęczę" dla Ben&Jerry's w 2018 roku. Kampanię nagrodzono dwoma srebrnymi i trzema brązowymi Lwami, a także D&AD Awards, The One Show, Andy, Clio, Eurobest, Epica i wieloma innymi wyróżnieniami.

W lipcu 2018 roku przeszedł do DDB Warszawa, gdzie jako senior art director pracował m.in. dla marek McDonald's, Volkswagen i Huawei.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/to-czas-na-budowanie-relacji-180heartbeats-jung-v-matt-o-sukcesie-w-konkursie-ktr ##

Antonia Ruszkowska i Aleksander Madej w 180heartbeats

Dominguez Agregan zarządza w 180heartbeats nowym teamem kreatywnym, który równolegle dołączył do agencji. Tworzą go Antonia Ruszkowska, junior art director oraz Aleksander Madej, junior copywriter.

Antonia Ruszkowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w BeCore Experiential Marketing w Los Angeles, gdzie uczestniczyła w tworzeniu eventów, m.in. dla RedBull, Disney, CBS Super Bowl, XBOX, Amazon, White Claw, Harley Davidson, Twitch, PUBG, BNP Paribas Open oraz wielu innych. Ukończyła szkołę filmową w Kalifornii - Dodge College Of Film And Media Arts (PR & Advertising i Graphic Design).

Aleksander Madej przez 1,5 roku zdobywał doświadczenie w agencji digitalowej Riff w Amsterdamie - m.in. odpowiadał za social media The Ocean Cleanup, holenderskiej organizacji, która pomaga ratować oceany przed zaśmieceniem. Wcześniej pracował także w marketingu Philip Morris International w Lozannie i Warszawie. Absolwent State University of New York oraz New York University in Prague, który w tym roku broni tytułu magistra na University of Amsterdam.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas