Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Netii z udziałem Tomasza Kota. Tym razem w akcji – przygotowanej przez firmy Brasil i ZenithOptimedia – aktor występuje jako pacjent.
W nowej reklamie internetu w Netii Tomasz Kot znajduje w gabinecie lekarskim. Doktor nawiązuje do poprzedniego spotu promującego tę ofertę, w którym aktor występował jako dentysta (więcej). Żeby pokazać szybkość internetu dostarczanego przez Netię, lekarz przyspiesza ruch bieżni treningowej, po której chodzi aktor. Taki przekaz reklamuje ofertę internetową, którą firma wprowadziła w połowie czerwca (więcej). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Tomasz Kot występuje w kampaniach Netii od ponad roku. W kolejnych spotach wcielał się w rolę polityka (więcej), Roma (więcej), piłkarza i trenera (więcej) oraz muchy (więcej).