Reklama2023-11-02
0

Angelini Pharma Polska rozprawia się z mitami o padaczce

Firma Angelini Pharma Polska rozpoczęła nową odsłonę kampanii pod hasłem “Nie jesteś sama! Nie jesteś sam!”. Przekonuje w niej, że chorowanie na padaczkę nie oznacza wykluczenia, a życie z tą chorobą nie jest wcale pozbawione szans i sukcesów. 

W swojej kampanii Angelini Pharma Polska zwraca uwagę na to, że w rzeczywistości epilepsja to jedynie część życia wielu niezwykłych osób. To kolejne wyzwanie, któremu muszą stawić czoła pracując, realizując pasje i osiągając wymarzone życiowe cele.

-  Z całą mocą przeciwstawiamy się krzywdzącym stereotypom wspierając kampanię społeczną „Nie jesteś sama, nie jesteś sam”. Alicja Lisowska, bohaterka jej kolejnej odsłony, a przy tym prezeska fundacji Epi-Bohater, jest najlepszym dowodem na to, że chcieć to móc!  - przekonuje firma w swoich social mediach. 

Kampania zachęca do poszerzenia wiedzy na temat tej choroby i propagowania akcji„Padaczka? I co z tego?”. Przekonuje, że padaczka nie musi być życiową barierą, bo chorujący na padaczkę pracują, zakładają rodziny, udzielają się w życiu społecznym, a przy właściwie dobranej formie leczenia, życie osób chorych na padaczkę niewiele różni się od życia ludzi zdrowych.

 

Partnerami kampanii są fundacja Epi-Bohater oraz Onet.pl. 

W reklamach w social mediach pojawia się też Alicja Lisowska, prezeska Fundacji Epi-Bohater, chorująca na epilepsję. Obok jej zdjęcia umieszczono zdanie: “Padaczka? Tak, choruję. I co z tego?”. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas