Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt „Certyfikat Polskiej Gościnności” dla marki wódki Pan Tadeusz.
Celem projektu jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki.
Polska Wódka to chronione oznaczenie geograficzne, nadawane przez Stowarzyszenie Polska Wódka markom wódek, które powstały wyłącznie z produktów uprawianych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i których wszystkie etapy produkcji odbywają się w Polsce.
Głównym elementem projektu jest konkurs, którego uczestnicy muszą rozwiązać krótki quiz wiedzy o polskiej wódce, sprawdzić poziom swojej gościnności i odpowiedzieć na otwarte pytanie konkursowe. Do wygrania jest 1 z 40 personalizowanych zestawów Pana Tadeusza. Konkurs dostępny jest na stronie: konkurs.pantadeuszwodka.pl oraz wspierany jest dodatkową komunikacją w social mediach i kanałach sprzedaży.
Brand Kolektyw odpowiada za wszystkie etapy realizacji projektu, obsługę social mediów oraz kampanię reklamową.
Jesienią ub.r. agencja ta realizowała dla tej marki akcję, w której wódka Pan Tadeusz była promowana przez spersonalizowane etykiety.