Prasa2010-02-09
2

„Pani Domu” znów będzie się ukazywać co tydzień

Edipresse Polska wprowadza zmiany w tygodniku „Pani Domu”. Tytuł, który ostatnio ukazywał się co dwa tygodnie w formie wydań łączonych, znów będzie pojawiać się w sprzedaży co tydzień. Zmiany zajdą też w jego zawartości, szacie graficznej i cenie.

Od najnowszego numeru pismo będzie miało 60 stron i jak komunikuje wydawca – będzie to 100 proc. poradnika w kompaktowej formie. Czytelniczki „Pani Domu” znajdą w niej krótkie, bardzo konkretne i praktyczne porady, reportaże i rozrywkę. Odświeżona zostanie też makieta tygodnika. Wydawca zdecydował się także na obniżenie ceny tytułu z 1,20 zł do 0,89 zł.

Nakład pierwszego odświeżonego wydania „Pani Domu” (nr 7/2010) wyniesie 610 tys. egz., z czego 550 tys. egz. to mutacja podstawowa pisma. Do pozostałej części nakładu będzie dołączona pierwsza część nowej kolekcji Edipresse „Kino Familijne” realizowanej wspólnie z firmą Imperial Cinepix Polska. Będzie to płyta DVD z filmem „Alvin i wiewiórki”.

Wejściu do sprzedaży odświeżonego magazynu towarzyszy silna kampania reklamowa, która realizowana jest w telewizji, na łamach magazynów z portfolio Edipresse Polska, serwisów internetowych Edipresse oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację reklam i spotów odpowiada dział marketingu poradników wydawcy wraz z MF Studio, zaś media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

„Pani Domu” w postaci wydań łączonych ukazywała się od czerwca ub.r., bo tak zdecydowała spółka Marquard Media Polska, poprzedni wydawca pisma. W listopadzie br. tytuł został przejęty przez wydawnictwo Edipresse Polska, które kontynuowało wydawanie magazynu co dwa tygodnie aż do teraz.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Pani Domu” w okresie od stycznia do listopada 2009 wyniosła 277 817 egz.

Autor:Pallus Patryk

Więcej informacji:Pani Domu, Edipresse Polska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas