Reklama2019-02-05
2

Papaya Films z globalną kampanią dla Deliveroo

Deliveroo, aplikacja do zamawiania posiłków online, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom". Za jej kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za produkcję Papaya Films.

- Produkcja była dużym wyzwaniem dla całej ekipy. Scenariusz zakładał realizację filmu w kilkunastu lokacjach w tym m. in. górskim parku, więzieniu, kosmosie czy na pustyni - opowiada o pracy nad produkcją Kacper Sawicki, CEO& executive producer Papaya Films. - Pracę aktorów wspierała każdego dnia ekipa kaskaderska - dodaje.

Głównym elementem kampanii "Food Freedom" jest 30-sekundowy spot, opowiadający o ty, czym jest wolność w sferze jedzenia.

Spoty emitowane są w telewizji i internecie, na rynkach, na których działa Deliveroo (m.in. Wielka Brytania, Niemcy, Hongkong, Singapur, Tajwan, Australia).

Casting realizowany był w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Ekipa realizacyjna liczyła ponad 150 osób. Zdjęcia zrealizowane zostały w Polsce.

Kampanię wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserią filmów zajął się duet The Sacred Egg, wcześniej pracujący z Papaya m.in. przy angielskich kampaniach dla marki IKEA. Za kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za zdjęcia Simon Chaudoir. Dekoracje przygotował Paweł Dąbrowski, kostiumy Kasia Lewińska. Charakteryzacją zajęła się Dominika Dylewska.

Autor:jd

Więcej informacji:Papaya Films, Deliveroo, Food Freedoom

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas