Reklama2018-03-26
0

Papierowa pachnąca marynarka naturalnych rozmiarów reklamuje Old Spice

Marka Old Spice wykorzystała do promocji w prasie niestandardową reklamę - w formie pełnowymiarowej, czerwonej marynarka, która pachnie. Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland.

Producent Old Spice’a w magazynie „GQ” umieściła dość oryginalną reklamę tego dezodorantu. Na pierwszy rzut oka ma rozmiar magazynu, ale nie jest typową jednostronicową reklamą. W czasopiśmie umieszczono papierową męską marynarkę, która pachnie i która po rozłożeniu jest pełnowymiarowa i przeciętnej budowy mężczyzna może ją ubrać.

Ten „niedorzeczny przedmiot” wymyśliła agencja Wieden+Kennedy. Jest to część kampanii promującej kolekcję Red, czyli to, co Old Spice określa mianem „zapachu premium”.

- Dzięki tej papierowej marynarce wszyscy żyją luksusowym życiem Kapitana Old Spice - powiedział serwisowi Adweek przedstawiciel agencji Wieden+Kennedy.

Autor:bg

Więcej informacji:Old Spice, dezodorant

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas