Modowy duet projektantów Paprocki Brzozowski powierzył agencji Lepont całościową obsługę komunikacyjną marki.
Do kluczowych zadań agencji należy m.in. stworzenie strategii komunikacji PR marki, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.
Po udanej współpracy przy okazji lipcowego pokazu mody Paprocki Brzozowski, podczas którego agencja Lepont odpowiadała za obsługę mediowo-influencerską, marka zdecydowała się na przekazanie agencji pełnego zakresu obsługi public relations.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ferment-group-dolacza-do-grona-klientow-lepont ##
- Paprocki Brzozowski to dla mnie prawdziwe legendy polskiego świata mody. Cieszę się, że Lepont będzie częścią nowego storytellingu wobec marki, która przechodzi znaczące przemiany i przed którą ekscytujące działania komunikacyjne w ostatnich kwartałach bieżącego roku” - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Współpraca ma charakter długofalowy.