Reklama2016-03-01
0

Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia

Park Handlowy Matarnia należący do IKEA Centres Polska zorganizował dla mieszkańców Trójmiasta i okolic konkurs, w którym nagrodą są zakupy o wartości 4 tys. zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, wykorzystana w kampanii reklamowej tego centrum.

Konkurs polegał na wgraniu do specjalnej aplikacji na Facebooku zdjęcia stylowego duetu: przyjaciół, rodziny itp.

Do drugiego etapu konkursu zaproszono 11 duetów. Podczas próbnej sesji zdjęciowej sprawdzono, jak pary czują się przed obiektywem aparatu. Decyzją jury oraz fotografa, zwycięzcami zostali Dominika i Gabriel.

Za realizację sesji finałowej odpowiadało Studio A12. Stylizacje duetu przygotowała stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek. Billboardy ze zwycięską parą zostaną wykorzystane w wiosennej kampanii Matarni, w marcu br. na billboardach i w internecie.

Park Handlowy Matarnia po raz kolejny wykorzystuje w kampanii zdjęcia mieszkańców Trójmiasta - było tak już m.in. w jesiennej kampanii tego centrum handlowego w 2013 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:Matarnia, centrum handlowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas