Biznes2020-01-31
6

Park wodny Suntago rusza 20 lutego. Sponsorami Samsung, Pepsi, Algida, Jacobs

Powstający niedaleko Warszawy park wodny Suntago Park of Poland zostanie oficjalnie otwarty 20 lutego br. Już można kupować bilety – najtańszy kosztuje 39 zł. Sponsorami strategicznymi parku są marki Samsung i Pepsi, w gronie pozostałych są takie brandy jak m.in. Algida (Unilever), Jacobs, Ziaja.

Obiekt ma być największym zadaszonym parkiem wodnym w Europie. Na 20 luty zaplanowano otwarcie Suntago Wodny Świat - aquaparku, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa (ok. 60 km od Warszawy). Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2017 roku, a koszt inwestycji wyniósł 170 mln euro. Suntago Wodny Świat powstał we współpracy z partnerem strategicznym Unternehmensgruppe WUND, który, przekazał swoje know how na temat budowy tak dużego obiektu.

Odwiedzający Suntago będą mieć do dyspozycji m.in. 32 zjeżdżalnie wodne, basen z falami, basen relax z tzw. dziką rzeką, wodny pac zabaw, maszynę  Surf-Air, która umożliwia surfowanie pod dachem, zewnętrzny wodny plac zabaw z podgrzewaną wodą, 3 baseny solankowe Dead Sea i 5 basenów witalnych, wypełnionych wodą z minerałami.  

Temperatura w parku będzie wynosić 32 stopnie Celsjusza, znajduje się w nim ponad 740 palm przywiezionych z egzotycznych zakątków świata. Od marca br, do dyspozycji gości będą 92 w pełni wyposażone, nowoczesne domki modułowe ze strefami zabaw dla dzieci, przestrzenią do grillowania, centralnym budynkiem oraz recepcją z mini sklepem.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Z nowym rokiem prace jeszcze bardziej przybrały na sile! Wszystko po to, żebyś jak najszybciej mógł odwiedzić największy zadaszony park wodny w Europie! Śledź nasz profil, bo już za chwilę dowiesz się kiedy będziesz mógł przyjechać do nas po raz pierwszy!🎟👉🌞 New year has just begun and we really speed up the work! Everything so that you can visit the biggest covered water park in Europe as soon as possible! Follow our profile and find out when you can call on us for the first time! 🎟👉🌞 #parkofpoland #raj #suntago #suntagowodnyswiat #waterworld

Post udostępniony przez Park of Poland (@parkofpoland)

Bilety od 39 zł, sponsorami Samsung, Pepsi

Park będzie otwarty przez cały rok, bez przerwy w godzinach: w tygodniu między godz. 10 a 22, a w weekendy i święta między 9 a 22.

Już rozpoczęto sprzedaż biletów. Można je zamówić na stronie internetowej parkofpoland.com.

Ceny zaczynają się od 39 zł dla dzieci i 59 zł dla dorosłych.  Zarówno w tygodniu jak i w weekend będzie możliwość zakupu biletu całodniowego, którego cena zaczyna się dla dzieci od 79 zł , a dla dorosłych już od 99 zł. Koszt biletu różni się w zależności od dnia tygodnia, wieku i wyboru stref. Strefa Jamango dostępna jest dla wszystkich, natomiast strefy Relax i Saunaria dostępne są wyłącznie dla osób powyżej 16 roku życia. Cena całodniowego biletu do wszystkich stref  dla osoby dorosłej zaczyna się już od 129 zł.

Sponsorami strategicznymi Suntago są marki Samsung (Samsung Electronic Polska) oraz Pepsi (PepsiCo Genera Bottlers). Biuro prasowe nie odpowiedziało na pytania Wirtualnemedia.pl dotyczące zakresu tego sponsoringu. Firma na stronie internetowej w gronie sponsorów wymienia też takie marki, jak Ziaja, Algida (Unilever), Jacobs, Lech Free (Kompania Piwowarska) i Fanex.

Obsługą PR Park of Poland zajmuje się agencja Grayling Poland.

Kampanię ATL otwarcia Park of Poland przygotowały agencje Red8 Advertising i Isobar należące do Dentsu Aegis Network Polska. Obie odpowiadały również za pierwszą odsłonę działań komunikacyjnych Park of Poland – rekrutację do „najlepszej pracy pod słońcem” w ramach której park wodny poszukiwał kandydatów na ratowników.

Za realizację kampanii sprzedażowych i zasięgowych, optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki Google oraz działania z influencerami odpowiada agencja FormUp. Do obowiązków agencji należy również opracowywanie contentu oraz tworzenie kreacji na potrzeby działań mediowych i SEO.

Z kolei firma Flying Bisons jest odpowiedzialna za obsługę digitalową projektu, w tym cały User Experience, User Interface Design, Front-end Development i Back-end Development oraz stworzenie i wdrożenie planu analitycznego platformy internetowej. Wielomiesięczną pracę podzielono na kilka etapów, zaczynając od kluczowej fazy “discovery”, która pomogła w pełnym zrozumieniu doświadczenia i potrzeb użytkowników nowego serwisu. Przed uruchomieniem ostatecznej strony internetowej firma przygotowała m.in. stronę informacyjną na czas trwania budowy oraz wypracowała Design System. 

Park of Poland jest przedsięwzięciem stworzonym przez Global City Holdings . Celem spółki Park of Poland, zarządzanej przez CEO Idana Greidingera, jest zapewnienie rozrywki milionom gości z Polski oraz innych krajów Europy. Pierwszym etapem inwestycji Park of Poland jest największy zadaszony park wodny w Europie Suntago oraz baza noclegowa Suntago Village.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas