PR2017-01-24
0

Program w TVP3 w ramach kampanii PARP-u promującej efekty działań CSR

Fabryka Komunikacji Społecznej rusza z kampanią realizowaną na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, promującą efekty wdrożeń strategii CSR  w polskich przedsiębiorstwach z sektora MŚP. Jednym z jej elementów będzie program tv w TVP3, który poprowadzi Paweł Oksanowicz.

Kampania podsumowuje trzy etapy projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”,który zakończy się oficjalnie w połowie lutego br. Łącznie 170 firm otrzymało dofinansowanie. Poprzez kampanię promocyjną chcieliśmy dotrzeć nie tylko do osób zainteresowanych CSR-em, ale przede wszystkim do właścicieli firm z sektora MŚP, dla których opisywane przykłady mogłyby stanowić inspirację. Dlatego głównym elementem kampanii jest ogólnopolski program telewizyjny, który emitowany będzie już od najbliższego wtorku - opisujei Piotr Płachecki, dyrektor kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Program zatytułowany „Skaner CSR. O biznesie społecznie odpowiedzialnym” emitowany będzie na antenie TVP3 od  24 do 31 stycznia, o godzinie 21:50, z wyłączeniem weekendu. Cykl składa się z 6 odcinków, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi zarządzania przez CSR. Program poprowadzi Paweł Oksanowicz, dziennikarz od wielu lat związany z tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu.

Ponadto kampania obejmuje serię artykułów prasowych w prasie regionalnej i ogólnopolskiej oraz przygotowanie i dystrybucję publikacji podsumowującej wyniki trzeciego naboru do projektu.  Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiada za opracowanie strategii kampanii i jej realizację. Projekt finansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas