PR2018-06-27
5

Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media promują unijny „Program dla szkół”

Agencje Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół" realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Wystąpią w niej Adam Fidusiewicz i Katarzyna Szczepłek.

Głównym celem akcji jest promocja programu wśród rodziców i dzieci oraz edukacja na temat zdrowego odżywiania i kształtowania zdrowych nawyków.

W ramach umowy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania informacyjna wraz z cyklem 16 konferencji prasowych oraz działaniami w social mediach. Za obszar public relations będzie odpowiadać Partner of Promotion, planowaniem i zakupem mediów zajmie się Effective Media, a dom produkcyjny Foszer Sawicki zrealizuje filmy i spoty promocyjne. Twarzami kampanii „Pamiętnik Chrumasa" będą animowane postacie oraz aktor Adam Fidusiewicz i blogerka Katarzyna Szczepłek (autorka Niunioki.pl).

Realizowany od września 2017 r. „Program dla szkół" to ogólnopolski projekt, którego celem jest wspieranie rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Jest to kontynuacja dotychczasowych programów „Owoce i warzywa w szkole" oraz „Mleko w szkole”, które od roku szkolnego 2017/2018 zostały połączone w jedną akcję.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas