Reklama2017-04-11
0

Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto.

Konsorcjum Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wygrało przetarg Związku Sadowników RP ogłoszony kilka tygodni temu. Związek nie podał informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania.

Wybrane agencje zajmą się na zlecenie organizacji m.in. przygotowaniem trzech linii koncepcji wizualnej i realizacją dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej w Egipcie i Algierii. Działania pod hasłem „Czas na jabłka z Europy” będą promować jabłka świeże i przetworzone.

Zaplanowane działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy. Wstępny ich budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” jest już drugą, którą dla Związku Sadowników RP będzie realizować poza Polską agencja Partner of Promotion. Firma w kwietniu ub.r. zwyciężyła w przetargu tej organizacji na realizację podobnych działań w Wietnamie i Hongkongu.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas