Prasa2008-11-17
0

'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, tytuły yellow tracą

Najwyższą sprzedaż w segmencie magazynów typu people w sierpniu br.miał dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska SA). Zkolei na czele pism z segmentu yellow znalazł się tygodnik "Życiena Gorąco" (Wydawnictwo Bauer), ale on jak i pozostałe tytułysprzedawały się gorzej niż rok temu.

Średnia sprzedaż ogółem "Party" w sierpniu br. wyniosła 475 618egz. (tytuł ukazuje się od października ub.r.) - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people ze sprzedanymi 180 566 egz.znalazła się także wydawana przez Edipresse Polska SA "Viva!",której sprzedaż ogółem w porównaniu do sierpnia ub. r. spadła o 16proc. Trzecią pozycję zajął tygodnik "Gala" (G+J Polska) - wsierpniu br. sprzedał się w ilości 159 850 egz., co oznacza wzrosto 32 proc.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca, zyskały "Party" i "Gala", astraciła "Viva!".

Zobacz tabelę

Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydajeWydawnictwo Bauer) w sierpniu br. odnotowało spadek sprzedaży wporównaniu do sierpnia ub.r. (z wyjątkiem "Na Żywo", które nieukazywało się rok temu).

Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wilości wynoszącej 716 743 egz., czyli o 13 proc. niższej niż rokwcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał wsierpniu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 352 067 egz.(spadek o 9 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", któraznalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 317 639 egz., o 20 proc.mniej niż rok wcześniej).

Zobacz tabelę

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącamożna zauważyć, że wzrosty sprzedaży zanotowały wszystkie pisma zwyjątkiem "Rewii".

Zobacz tabelę

Autor:PP

Więcej informacji:Party, yellow, Życie na Gorąco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas