W trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 188 038 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku była ona niższa o 20,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 20,12 proc. i średni wynik na poziomie 164 712 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,25 proc. do 103 505 egz.
Oczko niżej znalazła się „Gala” (Grupa Burda), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni wynik jednak zmalał o 8,06 proc. do 77 733 egz.
Stawkę uzupełnia „Flesz” (Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 77 342 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,16 proc. Tytuł ten spadł z miejsca czwartego.
Zobacz tabelęWe wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 172 719 egz., po spadku o 17,65 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (166 855 egz., w dół o 7,62 proc.), a podium uzupełnia „Viva!” (84 324 egz., - 15,83 proc.). Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - było to 23,04 proc. do 73 218 egz.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.