W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników w lutym 2013 roku na pierwsze miejsce awansowało „Party”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika people „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 417 125 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 14,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej tytuł ten był drugi.
Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn telewizyjny „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 2,97 proc. do 401 047 egz.
Z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł najpopularniejszy dwutygodnik poradnikowy, czyli „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), którego wynik w badanym okresie spadł o 23,12 proc. do poziomu 388 843 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań. Trzy lokaty przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.
Zobacz tabelę