W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników został magazyn „Party. Życie Gwiazd”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Na podium znalazł się jeszcze „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem magazynu people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 352 972 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku była ona niższa o 8,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego magazynu w badanym okresie zmniejszył się o 16,28 proc. do poziomu 329 213 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,33 proc. do 311 904 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły pisma people. Trzy miejsca przypadły pismom poradnikowym, dwa - magazynom z programem telewizyjnym, a jedno - tytułowi z segmentu real life stores.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.