Prasa 2011-01-11
0

“Party” z konkursem dla modelek wsparte kampanią

Najnowsze wydanie dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska), które ukazało się w poniedziałek 10 stycznia br., wspierają działania promocyjne w telewizji i punktach sprzedaży.

W numerze znaleźć można konkurs, w którym wygrać można udział w roli modelki na pokazie Macieja Zienia oraz kontrakt z agencją modelek. Numer ukazał się w normalnej cenie 1,99 zł, a jego nakład to 550 tys. egz.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, Polsat Cafe) oraz w punktach sprzedaży prasy (Empik, HDS, Kolporter i Ruch). Kreację przygotowała agencja TimeCode, a media zakupił ZenithOptimedia Group.

Autor: pp

Więcej informacji: Party

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas