Prasa2015-02-13
0

„Party” z nowymi treściami i kampanią reklamową

Nowe wydanie dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) ukaże się w poniedziałek 16 lutego br. z poszerzoną zawartością. Numer będzie wsparty kampanią reklamową.

W magazynie pojawi się więcej newsów ilustrowanych dużymi zdjęciami, powiększony zostanie dział poświęcony kulturze oraz rubryka z relacjami z imprez. Nowością będzie rubryka „Ikony Showbiznesu”.

Magazyn będzie do kupienia w wersji podstawowej (w cenie 1,99 zł), w wersji z pierwszą częścią cyklu książeczek kulinarnych „Kuchnia wyjątkowych smaków”, przygotowanych przez dziennikarza „Party” Pawła Płaczka (w cenie 3,20 zł), będzie też mutacja z drugą częścią powieści Małgorzaty Kalicińskiej „Dom nad rozlewiskiem” (za 14, 99 zł).

>>> Przeglądaj okładki „Party” w naszym dziale Jedynki

Sprzedaż numeru jest wspierana reklamami w telewizji, prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w listopadzie ub.r. wyniosła 241 841 egz. (zobacz szczegółowe dane).

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas