Prasa2020-08-12
5

Pasibus z odświeżonym menu: są dania dla wegan i na słodko

Sieć burgerowni Pasibus, w którą zainwestowała Agora, odświeżyła menu:  powiększyła burgery, wprowadziła ofertę dla wegan i w wersji na słodko. Nowa oferta dostępna jest od środy 12 sierpnia.

Burgery w nowym rozmiarze "L" będą podawane w bułce maślanej i z większą ilością mięsa niż w wersji burgera "mały głód". Standard Vegan (burger dla miłośników kuchni roślinnej) oferowany będzie w bułce pszennej z kotletem warzywnym (z fasoli czerwonej, kukurydzy, świeżej papryki, kapusty pekińskiej, pora, marchewki, czosnku, ryżu brązowego, słonecznika, kaszy manny, lnu, kolendry, chilli i przypraw) z wegańskimi majonezem oraz serem cheddar. Kotlet będzie smażony osobno na oleju roślinnym.

W pozostałych burgerach, jak dotychczas, będzie można bezpłatnie wymienić kotleta mięsnego na kotleta wege (całkowicie wegetariańskiego, smażonego osobno) lub smażony ser przygotowany według autorskiej receptury. Jako pierwszy Słodziak dostępny będzie znany z początków Pasibusa burger Grucha: wołowiny, sos biały, roszponka, ser gorgonzola i chutney gruszkowe.

- Dzięki kategorii "Słodziak" wyznaczamy miejsce na burgery wybijające się słodkim akcentem, które były w naszej ofercie w przeszłości, ale i te, które stworzymy w przyszłości. Tego rodzaju nowości będą często pojawiać się w naszym menu, aby każdy mógł poczuć nieco słodkiej odmiany - komentuje Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.

W nowym menu znajdzie się też oferta „Wypasik”. Obejmuje ona pięć mniejszych burgerów, podawanych w bułce maślanej, dostępnych w cenie – 9 zł.  Jest też opcja zamówienia Boxów: Duży Box będzie składał się z trzech dowolnych burgerów z oferty Wypasik i frytek, a Giga Box to sześć wybranych Wypasików i giga porcja frytek. Boxy będą kosztować odpowiednio 35 zł i 66 zł.

Sieć Pasibus została uruchomiona w 2013 r., jej pierwszy food truck działał we Wrocławiu. Obecnie restauracje sieci znajdują się już w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 26 lokali marki w Polsce, w tym 9 restauracji zostało stworzonych we współpracy ze spółką Helios.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/helios-sprzedaje-sieci-gastronomiczne-papa-diego-i-van-dog-cena-nie-jest-materialna ##

W lutym br. spółki z grupy Agory - Helios oraz Step Inside - podpisały umowę inwestycyjną z częścią wspólników firmy Food for Nation w celu rozwoju sieci Pasibus. Umowa określa zasady współpracy oraz rozwoju biznesu. Rok wcześniej Helios dofinansował Step Inside kwotą 10 mln zł.

W pierwszym kwartale br. przychody grupy kapitałowej Agora zmalały o 6,1 proc. do 289,6 mln zł, strata netto wzrosła z 3,4 do 47,1 mln zł, a zysk EBITDA - z 37,9 do 44,6 mln zł. Koszty operacyjne firmy zwiększyły się o 0,4 proc. do 309,1 mln zł.

Autor:jk

Więcej informacji:Pasibus, foodtruck, menu, Agora

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas