Reklama2020-03-27
47

Patrycja Kotecka powołana do zarządu Link4

Patrycja Kotecka została powołana przez radą nadzorczą firmy ubezpieczeniowej Link4 (należącej do PZU) do zarządu. Kotecka pracuje w spółce od czterech lat, poprzednio jako dyrektor marketingu.

- To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym - uzasadnił Bartłomiej Litwińczuk, przewodniczący rady nadzorczej Link4.

Zaznaczono, że Patrycja Kotecka na własną prośbę jako członek zarządu firmy będzie zarabiać tyle samo co na stanowisku dyrektora marketingu.

W zarządzie Link4 pozostają Agnieszka Wrońska (jest prezesem od połowy 2015 roku) i Katarzyna Wojdyła (dołączyła do zarządu w lipcu 2016 roku).

Rekordowy przypis składki

W komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl podano, że "pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł".

- Pion marketingu korzysta z najlepszych narzędzi i kanałów przekazu: Google’a oraz portali 360 st., kładzie nacisk na mobile first, ale sięga w swych rozwiązaniach w przyszłość, przygotowując i wdrażając innowacje dla spersonalizowanych kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i Big Data - czytamy w komunikacie prasowym.

Jak napisano jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe.

Spółka dodała, że Kotecka koordynowała także w Link4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu - m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.

Kotecka w Link4 od czterech lat

Patrycja Kotecka pracę w Link4 zaczęła w marcu 2016 roku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży internetowej, a następnie szefowej całego pionu marketingowego. Odpowiadała w firmie za komunikację marketingową, aktywności w mediach, badania oraz e-biznes.

W ostatnich latach Link4 prowadziło serię kampanii w konwencji muzycznej z piosenkarką Kasią Moś. W połowie ub.r. po wygranym przetargu obsługę reklamową firmy od Red8 Advertising przejęła agencja Brasil. W ostatnich latach za reklamy Link4 przyznano kilka nagród Effie, firma otrzymała też kilka nagród branżowych (m.in. srebrną Panterą Kantara w ub.r. za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej).

Przed przejściem do Link4 Patrycja Kotecka przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella, obsługującej marketingowo SKOK-i i będącej głównym udziałowcem spółki Fratria, wydawcy m.in. „Sieci” i wPolityce.pl. Zarządzała tam działaniami public relations. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność.

W latach 2007-2009 Kotecka pracowała w Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora Agencji Informacji TVP, a przedtem przez rok jako dziennikarka i wydawca programów publicystycznych. Wcześniej była dziennikarką śledczą w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, prowadziła też program „Detektor” w TV4.

Patrycja Kotecka ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM, a także studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.

Autor:tw

Więcej informacji:Patrycja Kotecka, Link4, ubezpieczenia, PZU

KOMENTARZE(47)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas