Badania2019-03-13
0

Patryk Polkowski w zespole Kantar Polska

Patryk Polkowski dołącza do zespołu Kantar na stanowisko domain leader w domenie brand guidance.

Patryk Polkowski będzie kierował wdrażaniem i realizacją wszelkich projektów w ramach domeny brand guidance, w tym dalszym rozwojem holistycznego podejścia do marki w Kantarze. Zajmie się również koordynacją badań trackingowych.

Polkowski w ostatnich latach zajmował się głównie implementacją globalnych narzędzi poświęconych marce i komunikacji marketingowej, rozwojem międzynarodowych programów trackingowych i bezpośrednią pracą z klientami. Karierę badawczą rozpoczął blisko 20 lat temu w ABM Agencja Badań Marketingowych, następnie doświadczenie zdobywał w ARC Rynek i Opinia, Gemius/IIBR oraz Ipsos.

Studiował w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego

Kantar Polska od roku wdraża strukturę organizacyjną opartą na domenach, które odpowiadają na kluczowe pytania kierowane przez rynek do firm badawczych. W Kantarze funkcjonują obecnie następujące domeny: Brand Guidance, Brand Strategy, Creative, Commerce, Customer Experience, Digital, Innovation.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas